۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

کسب درامد واقعی از اینترنت و معرفی سایت Donkeymails

سلام به همه وبمسترهای گرامی که برای تحقق رویاها و ارزوهایتان زندگی میکنید...امیدوارم از لیست سایت هایی که در اختیارتان گذاشته ام کمال استفاده را برده و به درامد خوب ماهیانه یا هفتگی رسیده باشید و برسید...
DonkeyMails.com: No Minimum Payout
سایتی که در این پنل از وبلاگ برای شما معرفی میکنم یکی از معتبرترین سایت های کسب درامد اینترنتی است که با تجربه بسزای خود.خودی نشان داده در میان این سایت ها...
سایتی که برای شما معرفی میکنم یک سایت PTR-PTC-PTP است شما در این سایت با انواع راه ها به کسب درامد از اینترنت مشغول میشوید که یکی از مزییت های این سایت است...
بزرگترین مزییت این سایت نداشتن حداقل پرداخت به بانک های Paypal-Alertpay است البته حداقل پرداخت به بانک Liberty reserve $1 است که شما در عرض چند روز به این مقدار خواهید رسید..
این سایت با داشتن 5 level میتوانید از زیرمجموعه هایتان درامد کسب کنید که یک درامد مادام العمر برای شما خواهد بود.که میزان درصد پورسانتتان در لینک بالا مشخص شده است....
این سایت در حاضر بیش از 100000 عضو دارد و بیش از 227,800 پول به اعضای خودش پرداخت کرده است . ادمین و صاحب این سایت آقایی به نام Sebas می باشد که به همراه همسر(jills) و برادر و خواهر خود دارای چند سایت دیگر نیز می باشند که آن ها را نیز به شما معرفی خواهم کرد.(یکی از معروفیترین گروه های فعال در این زمینه می باشند)
چگونه میتوانیم از سایت درامد کسب کنیم؟
Your Inbox- این قسمت همان اینباکس شماست که نامه های پولی برایتان به اینجا ارسال خواهد شد.(مهمترین بخش درامدزایی)
Paid2Click - در این قسمت بنرهای پولی وجود دارد که با کلیک بر آنها و پس از اتمام زمان مشاهده شما مبلغ آن را دریافت خواهید کرد. (اصلی ترین بحش درامدزایی سایت)
Contest PTC - این قسمت نیز دارای بنرهایی می باشد که البته این شما بابت کلیک بر این بنرها پولی دریافت نمی کنید اما در اینجا بعد از هر 250 کلیک ، نفر آخر 5 سنت برنده خواهد شد. در این صفحه یک کنتور وجود دارد که با هر بار رفرش صفحه تعداد کلیک باقیمانده تا عدد 250 را نشان می دهد ،‌اعضا مشغول به کلیک می باشند و ما به کلیک  250 نزدی می شویم حال اگر ما زمانی کلیک کنیم که آن کلیک ، کلیک شماره 250 باشد ما 5 سنت برنده خواهیم و پول به بالانس  اضافه می شود .کنتور مجدد ریست شده و دوباره 250 کلیک می شمارد.
Point2lick - در این قسمت نیز شما با کلیک بر روی بنرهای موجود پوینت وامتیاز جمع می کنید و بعدا می توانید با امتیازات خود تبلیغ سفارش دهید. ( البته مثلا 2000-3000 پوینت برای سفارش تبلیغ نیاز است - عدد دقیق را می توانید در مقابل عنوان هر تبلیغ ه بر اساس پوینت است مشاهده نمایید.)
Advertise Upgrade Ads - این قسمت مربوط به اعضای آپگرید شده می باشد که امتیازات ویژه سایت در اینجا قرار می گیرد. مثلا هر ماه  برای اینگونه اعضا امکان ارسال ایمیل تبلیغاتی به اعضای سایت فراهم می شود که لینک سفارش آن در این بخش قرار می گیرد.

Paid2Signup - در این بخش شما می توانید در سایتهای گفته شده عضو شوید. پس از انجام مراحل کامل عضویت باید ان ایمیلی که از طرف سایت مربوطه برای شما ارسال  شده و حاوی مشخصات عضویت شما در ان سایت می باشد را در کاد مربوط کپی کنید و آن را ارسال نمایید.ادمین پس از بررسی صحت عضویت مطابق قیمت گفته شده پول به بالانس شما اضافه خواهد کرد.
DonkeyMails.com: No Minimum Payout
NEW Get Paid To Review! - این قسمت جدید می باشد. دراین قسمت شمابه لینک های معرفی شده می روید و در ادامه بر اساس متن گفته شده عمل می کنید و به سوالی که پرسیده شده پاسخ داده و پاسخ را ارسال می نمایید.پس از بررسی پول به حساب شما واریز می شود.
شما برای ثبت نام در این سایت میتوانید از لینک زیر وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را طی کنید...
DonkeyMails.com: No Minimum Payout
                                     موفق باشید... . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر