۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

cashnhits.com

سلام دوستای عزیزم..
امیدوارم تا الان از این وبلاگ بهره کافی رو برده باشین.
بنده در این وبلاگ هم از تجربه خودم و هم از تجربه افرادی در خارج از کشور در مورد سایت های درامدزا تحقیق میکنند استفاده کافی و لازم رو کردم و خواهم کرد تا به هموطنان خوبم در این سرزمین پهناور کمک لازم رو برای رسیدن به اهدافشون بکنم.
سایت های کسب درامد در اینترنت انواع مختلفی داره که ما در این وبلاگ بیشتر به سایت های پی تی سی و پی تی اس توجه داریم و اهمییت میدیم.

بانک های طرف قرارداد با این سایت Alertpay و Paypal .
حداقل پرداخت این سایت به حساب paypal شما 0.60$..و حساب Alertpay شما 2$ است.
کسب درامد در این سایت از طریق تبلیقات PTC مختلف است(0.01$-0.005$)که شما با رسدن به حداقل پرداخت میتوانید ان را به حساب بانکی اینرنتیتان منتقل کنید.در روز حدود 20-50 تا تبلیغ میدهد.
راه دیگر درامدزایی از این سایت شرکت در PTS است.یعنی شما با پر کردن افرهای این سایت و ثبت نام در سایت های دیگر مبلغی را دریافت میکنید...(0.1$-5$)...در روز حدود 20 تا تبلیغ میدهد..
درست است, 5$....جذابییت این سایت فقط به خاطر داشتن افرهایی با مبالغ بالا است.که درامدزایی را چند برابر میکنه..
مزیت دیگر این سایت این است که شما میتوانید زیر مجموعه گیری کنید و به درامد ثابت حداقل ماهی 500 هزار تومان برسید...این عین واقعیت است چون خودم اولین پرداختم رو داشتم.
شما وقتی به حداقل پرداخت رسیدید سایت بین 24 الی 72 ساعت پول رو به حساب بانک اینترنتی شما واریز میکنه..شما میتونید از طریق لینک زیر عضو این سایت کاملا معتبر  بشید;راستی باید یاداوری کنم که در سایت های پی تی سی معتبر شما حتما باید زیر مجموعه کسی باشید وگرنه سایت بعد از چند مدت که کار کردید حسابتونو بلوکه میکه(مسدود)...میخواهید این هشدارم رو جدی بگیرید میخواهید نگیرید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر