۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

اموزش باز کردن حساب بانکی لیبرتی رزرو :

اموزش باز کردن حساب بانکی لیبرتی رزرو :
ثبت نام در بانک لیبرتی رزرو :
 ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت لیبرتی رزرو شوید.
http://www.libertyreserve.com/?ref=U4698377
  توجه**(لیبرتی رزرو با ایران تحریم نیست و احتیاجی به VPN نداریم فقط به فیلتر شکن احتیاج داریم)**
نكته:در هنگام افتتاح حساب حتما اطلاعات حقيقي خودتان را وارد كنيد كه اگر روزي به هر دليل به مشكل برخورد كرديد بتواني حسابتان را پس بگيريد.
شروع :
http://www.libertyreserve.com/?ref=U4698377
شرکت Liberty reserve از سال 2001 در کشور پاناما تصمیم به افتتاح یک حساب ارزی اینترنتی گرفت که پس از اخذ مجوزات قانونی موفق شدند در سال 2005 در کاستاریکا رسما" این حساب را به کاربران به عنوان یک حساب الکترونیکی ارزی معرفی کنند. این شرکت به صورت غیر قابل منحل (irrevocable) ثبت گردیده و به هر دلیلی که مشکلی برای مدیریت آن به وجود آید(مانند فوت ، ورشکستگی و ...) نمی تواند این شرکت را منحل کند و باید جانشینی برای ادامه کار معرفی کند که اخیرا" شاهد بودیم سایتهای مانند e-gold و e-biliion و برخی از شرکتهای دیگر به دلیل پشتیبانی نشدن از این قانون در مواردی خاص به راحتی شرکت را منحل یا ورشکسته اعلام کرده یا به دلیل مشکلات به وجود آمده قادر به ادامه کار نبودند.
بیشترین کاربران این حساب به ترتیب مربوط به کشور آمریکا ، هند و آلمان می باشد که در سال 2008 نیز در قاره آسیا هم در جایگاه خاصی قرار گرفت به طوری که بسیاری از کاربران مایل هستند موجودی خود را در این حساب نگهداری نمایید زیرا مقدار موجودی مجاز در حساب نامحدود می باشد و همچنین کارمزد مناسب این حساب و رایج بودن این حساب در اکثر سایتها و فروشگاه های اینترنتی و تعداد بالای کاربران ابن حساب در جهان از ویژگی های عمده آن محسوب می شود. از آنجایی که برای انتقال وجه در این حساب نیاز به PIN Code دارد در صورت از دست دادن رمز عبور شخص نفوذ کننده به سادگی برخی حساب های مشابه دیگر نمی تواند موجودی را برداشت نماید و امنیت آن را در این مطلوب به نظر می رسد.
حساب Liberty Reserve که به صورت مخفف LR در بین کاربران نامیده می شود در اکثر اکسچنرهای بزرگ قابل تبدیل به ارزهای دیگر است. از این حساب برای شارژ و برداشت در برخی از بروکرها نیر می توانید استفاده کنید. در نهایت به کاربران مبتدی و حرفه ای افتتاح این حساب پیشنهاد می شود.

مزایای حساب Liberty Reserve:

- سادگی کار در افتتاح حساب و استفاده رای کلیه کاربران
- کارمزد مناسب که از دریافت کننده وجه به صورت خودکار کسر می شود
- بدون نیاز به وریفای حساب
- نامحدود بودن دریافت ها و پرداختهای این حساب
- رایج بودن این حساب در بین اکثر کاربران و بروکرهای فارکس
- پشتیبانی قدرتمند شرکت لیبرتی رزرو در سطح مطلوب
- پشتیبانی از ارزهای دلار و یورو
- دارای کیف پول الکترونیکی Wallet
- ایران را می پذیرد


معایب حساب Liberty Reserve:
- عدم اتصال به حساب بانکی و کارت اعتباری
- عدم قابلیت برگشت (Refund) و شکایت در صورت به وجود آمدن مشکلاتی در پرداخت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر