۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

سلام به همه ی عزیزان...
در این پست اموزش بدست اوردن زیرمجموعه رو مینویسم تا شما دوستان با استفاده از این راه ها به صرف زمان وصبر و حوصله به درامد خوب و فوق العاده ای برسید...
(درامد زیاد کردن در سایت های PTC و گرفتن مجموعه با استراتژی های معمول کار بسیار دشواری نیست بلکه به زمان احتیاج دارد و دل گرمی و هدف شما به درامد و اینده تان به عنوان شغل دوم)
در سایت های پی تی سی معتبر که درامد ان کم است بدون زیر مجموعه و بدون کمک گرفتن از افراد احتمالا به جایی نمیرسد...شما با کلیک های روزانه خود %100 به نتیجه میرسید اما برای کسی که هدف دارد این لازم و کافی نیست...
چند راه مهم و اساسی در زمینه کسب درامد در این سایت ها و گرفتن مجموعه وجود دارد که در این پست ما ان را خلاصه کرده و خدمت شما دوسان عرض میکیم...
راهکار هایی برای افزایش مجموعه در این نوع سایت ها:
1 برای کسب زیر مجموعه شما میتوانید به دوستان و اطرافیانتان این کار را معرفی کنید.البته شما نباید 2 یا چند سایت را یه جا به کسی که از dial up استفاده میکند معرفی کنید....بهتر است یک سایت را که از همه لحاظ بهتر است را انتخاب کنید و معرفی کنید..بعضی از دوستان و اشنایان  به خاطر درامد کم این نوع سیستم با این سایت ها مخالفت میکنند اما این شما هستید که باید انها را راضی کنید که از زمانی که در اینترنت هستند بهترین استفاده را ببرند و از هر امکاناتی بهترین بهره را...به انها توضیح دهید که این کار به زمان احتیاج دارد تا به درامد عالی برسید...(با فکر و تمرکز عمل کنید)
2 : بیشتر افراد که مشتاق درامد کردن از اینترنت هستند معمولا یا اکثرا به وبلاگ ها یا سایت های در این زمینه مراجعه میکنند از طریق گوگل..
یکی از بهترین راه ها برای کسب درامد زیاد ساخت یک وبلاگ یا سایت در زمینه کسب درامد است که شما میتوانید بنرها و لینک های زیرمجموعه گیری خود را دران بگذارید و از این طریق زیرمجموعه کسب کنید...(بهترین راه را انتخاب کنید تا در اینده پشیمان نشوید)
3 : ارتقا دادن حساب کابری خود (UPGRADE) :
شما در سایت های PTC میتوانید با پرداخت هزینه ای ناچیز به کاربر ویژه (Premium) برای مدت یک سال یا 6 ماه تبدیل شوید مانند سایت کلیک سنس.البته مدت زمان در سایت ها مختلف است...من این کار را پیشنهاد میکنم چون تعداد کلیک ها و پتانسیل درامدی در این نوع حساب کاربری ها محشر است.
مزییت ها : کاربران ویژه تعداد بسیار زیادی کلیک در طول روز دارند.این مقدار در برخی موارد و روزها به 100 کلیک در روز نیز میرسد و دلیلش هم اعتبار بالای سایت است...درامد کاربران ویژه از زیرمجموعه ها 2برابر کاربران عادی است یعنی اگر شما UPGRADE  کنید و یک کاربر ویژه شوید به طور مثال به جای اینکه از هر کلیک زیرمجموعه 0.001 دلار بگیرید شما <0.01 میگیرید(بالای 0.01 دلار ).
کاربران به ازای ارتقای هر زیرمجموعه مستقیم 2 دلار دریافت خواهند کرد (Clixsense).
4 : استراتژی خریدن زیرمجموعه یا (rentel referral) :
در این حالت شما میتوانید برای بیشتر شدن درامدتان زیرمجموعه اجاره کنید.برای این کار شما باید ببینید در سایت مورد نظرتان به ازای کرایه هر زیرمجموعه در 1 ماه چقدر هزینه میشود..اگر از قبل در حساب بانکی تان این موجودی باشد چه بهتر اما اگر نباشد شما بهتر است از یک صراف معتبر به تعداد لازم دلار تهیه کنید تا بتوانید زیرمجموعه ی خود را برای مدت 1 ماه کرایه کنید...اگر زیر مجموعه کرایه ای شما در حالت عادی کار نکرد شما میتوانید ان را Recycle یا حذف کنید و به جای ان یک زیر مجموعه پرکار تهیه نمایید...
5 : در سایت هایی مانند کلیک سنس شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای کسانی که مدنظر شماست را از طریق ایمیل دعوت کنید که یکی از بهترین راه ها و سوبسید هایی است که این نوع سایت ها به کسانی که در این سایتها کار میکنند داده است...
توجه : تنها راه موفقییت در این سایت ها با فکر عمل کردن و صبر و حوصله و گذاشتن زمان برای این کار است
در این پست ما خلاصه ای از راه ها برای جمع کردن زیر مجموعه به صورت استاندارد را بیان کردیم و انشالا توضیحات مفیدتر را در روزهای اتی بیان میکنیم اگر سوالی داشتید با ای دی یاهو زیر ارتباط برقرار کنید.
IDyahoo :top.roya
توجه : این کار یک تفریح و سرگرمی از دنیای بزرگ اینترنت است که با این سرگرمی میتوانید به درامدهای زیادی در این زمینه برسید..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر